Showing posts with label Transfer Sheet. Show all posts
Showing posts with label Transfer Sheet. Show all posts

5.4.10

My Transfer Sheet


Ini sebahagian koleksi transfer sheet yang saya ada.. Kalau tahun lepas saya sibuk dengan jahit manik & tudung.. nampaknya tahun 2010 ni, saya dah mula terjebak dengan hobi baru..semuanya berkaitan coklat..
Cara nak pakai transfer sheet ni pun senang je.. Coklat pun nampak cantik & eksklusif..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...