Showing posts with label Choc Box Nur Kasih. Show all posts
Showing posts with label Choc Box Nur Kasih. Show all posts
27.6.11
Surprise Untuk Tunang
Chocolate Box Nur Kasih dengan words I Luv U ditempah khas oleh Ziera untuk dihadiahkan kepada tunangnya yang berada di UTEM Melaka..Surprise katanya.. Terima kasih Ziera..Semoga jodoh kalian berpanjangan hingga ke jinjang pelamin..
10.4.10
Choc Box Nur Kasih





Chocolate Box Nur Kasih Segiempat ni muat untuk 12 pcs of chocolates.. Sangat istimewa kerana chocolate dan choc boxnya semua sekali boleh di makan.. Semuanya diperbuat daripada coklat.. Jenuh jugak nak habiskan ni.. hehe.. Cantik dijadikan sebagai hantaran perkahwinan.. So, sapa-sapa yang teringin nak makan kotak coklat boleh calling-calling ye..
** Saja je letak nama Nur Kasih. Jika berminat just bagitau nama choc box ye.. Senang sikit saya nak ingat..
RM 55 Satu Set
Subscribe to:
Posts (Atom)
