Showing posts with label Kuih Raya. Show all posts
Showing posts with label Kuih Raya. Show all posts

20.6.14

Kuih Raya 2014

Assalammualaikum..
Masih belum terlambat rasanya nak update KUIH RAYA 2014.. jom intai kuihnya..semuanya sedap dengan harga yang berpatutan.

1. Rainbow Cookies - colourful, sedap, rapuh
2. Rocky Road - ada mashmallow di dalamnnya..crunchy and chewy..
3. Almond Rocher - full of roasted almond..dan dilimpahi dengan milk chocolates yang sedap! Very chocolatey!
4. Popia Udang - sedap, rangup, tidak berminyak
5. Neslick Cracker - kulit popia yang disaluti nestum dan horlick. Lemak manis dan sedap!
6. Red velvet Cheese - inspirasi dari kek popular red velvet. Ada cheese didalamnya..

Harga kuih seperti dalam gambar ye.. jika berminat, boleh pm di fb Roxana Kek & Coklat atau wasapp je Ana 017 3139044. Kuih mula diedarkan 2 minggu sebelum raya.

Rainbow cookies - Rm20

Rocky Road - Rm16

Almond rocher -Rm18

Popia udang- Rm25

Neslick Cracker -Rm13

Red velvet Cheese -Rm20


Berminat untuk tempahan kuih, boleh call/sms 011 12367369
Whatsapp 017 3139044

12.8.13

Salam Aidil Fitri 2013

Assalammualaikum semua.. masih belum terlambat lagi untukku mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri kepada semua sahabat, rakan taulan juga kepada customer Roxana Kek & Coklat khususnya.. Saya juga ingin memohon maaf atas segala salah dan silap juga terkasar bahasa sekiranya ada semasa kita berurusan. Jika ada kekurangan, InshaAllah saya akan perbaiki dengan lebih baik lagi di masa akan datang.. Bersama-samalah kita bermaafan ye.. 0-0..

Ribuan terima kasih juga diucapkan kepada pelanggan yang sudi membeli kuih raya kami tak kira samada secara online atau pun offline. Diharap semuanya berpuas hati dan gembira menikmati kuih raya homemade hasil buatan kami.. Mana yang terkurang harap dimaafkan. Mana yang terlebih saya sedekah dan halalkan.

Akhir kata, semoga AidilFitri tahun ini merupakan tahun yang terbaik untuk kita semua..happy selalu.. senyummm...

Ikhlas : Ana -> Roxana Kek & Coklat

2.8.13

Oh! Kuih Raya ku..

Salam.. latest update: Saya dah kurier kuih raya menggunakan Gdex.. InshaAllah selamat sampai ke pintu rumah anda.. Any comment or feedback on my cookies sila inform saya ye. Thanx all.

Roxana Kek & Coklat

22.7.13

Tempahan di tutup! 22.7.13

Untuk makluman, semua tempahan untuk kuih raya 2013 telah pun di TUTUP mulai hari ini. Penghantaran cookies akan dibuat bermula 29.7 - 1.8.13.
Terima kasih pelanggan yang dihormati..
Salam Ramadhan 1434H.

15.7.13

NEW! Coklat Ball

NEW ! NEW!

Cookies terbaru dari QasehChoc ~  COKLAT BALL ~
Kuih raya campuran nestum dan serbuk badam kemudian di salut pula dengan coklat susu. Rasanya memang marvelous!

Tarikh last order 22.7.2013

Berminat? Pm saya ye..
Atau singgah fb Roxana Kek & Coklat untuk order..

Thanx all.

13.7.13

Homemade Cookies

Delivery date on 1.8.2013

Dibuka untuk tempahan;

Honey Corn Coklat ~ Rm18/ 30 pcs
Durian Kokolicious ~ Rm18 / 30pcs

Pick up point:
1) Petron Batu 3, Shah Alam
2) Giant seksyen 13, Shah Alam
3) kompleks Pkns, Shah Alam
4) Menara Celcom, kl

Homemade Cookies Raya

Cheezy Tart Nenas yang gebu dengan campuran mozarella cheese.. Rasanya memang tersangatlah sedap.. saya suggest anda cuba cookies ni..

Almond Rocher ~ Jualan Tertinggi disepanjang musim perayaan.. chuncky roasted almond & raisin disaluti coklat premium yang bermutu tinggi..

Open for order..

Kuih Raya 2013


Salam semua.. kuih raya datang lagi.. tahun ni kuih raya lebih menggoda dan mengancam.. InshaAllah rasa lebih sedap.. tak rugi beli..

Dibuka untuk tempahan;

1.  Coklat Ball
2.  Durian Kokolicious
3.  Cheezy Tart Nenas
4.  Honey Corn Coklat
5.  Almond Rocher

Nak tempah hamper pun boleh ye uollss.. price hamper range from Rm30 - Rm50..

Call/sms Ana 011 12367369
Whatsapp 013 2045725

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...