Showing posts with label Kuih Raya 2014. Show all posts
Showing posts with label Kuih Raya 2014. Show all posts

8.8.14

Hamper Raya ~ Almond Rocher, Coklat Praline, Neslick Cracker ~

Alhamdulillah..Hamper raya tahun ni..3 jenis kuih. Almond Rocher, Neslick Cracker dan Coklat Praline. terima kasih kepada yang membuat tempahan. Semoga berpuas hati dan memenuhi citarasa. Ada rezeki kita berurusan lagi..InshaAllah.

5.8.14

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 2014

Alhamdulillah tahun ni sambutan utk kuih raya kami agak memberangsangkan..terima kasih ye kepada semua pelanggan yang sudi membeli..selamat menikmati kuih raya kami..mohon maaf andai ada yang terkurang.

Tak lupa juga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di seluruh dunia..teristimewa untuk para pelanggan Roxana Kek & Coklat.. Maaf zahir dan batin..

Ikhlas dari Ana ♥♡♥

20.6.14

Kuih Raya 2014

Assalammualaikum..
Masih belum terlambat rasanya nak update KUIH RAYA 2014.. jom intai kuihnya..semuanya sedap dengan harga yang berpatutan.

1. Rainbow Cookies - colourful, sedap, rapuh
2. Rocky Road - ada mashmallow di dalamnnya..crunchy and chewy..
3. Almond Rocher - full of roasted almond..dan dilimpahi dengan milk chocolates yang sedap! Very chocolatey!
4. Popia Udang - sedap, rangup, tidak berminyak
5. Neslick Cracker - kulit popia yang disaluti nestum dan horlick. Lemak manis dan sedap!
6. Red velvet Cheese - inspirasi dari kek popular red velvet. Ada cheese didalamnya..

Harga kuih seperti dalam gambar ye.. jika berminat, boleh pm di fb Roxana Kek & Coklat atau wasapp je Ana 017 3139044. Kuih mula diedarkan 2 minggu sebelum raya.

Rainbow cookies - Rm20

Rocky Road - Rm16

Almond rocher -Rm18

Popia udang- Rm25

Neslick Cracker -Rm13

Red velvet Cheese -Rm20


Berminat untuk tempahan kuih, boleh call/sms 011 12367369
Whatsapp 017 3139044

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...