Showing posts with label Oreo Choc Photo Sendiri. Show all posts
Showing posts with label Oreo Choc Photo Sendiri. Show all posts

3.5.12

Korean Fan No 1 !!


Kyuhyun yang cute,, katanya la.. hehe..

 Super Junior yang macho-macho belaka..


Terselit juga Coklat Oreo Angry Birds


Disebabkan si besday girl merupakan peminat setia actor & drama korea,,coklat pun nak gambar pelakon korea gak.. Thanks Risya & her mama.. Happy Birthday girl..

9.12.10

Selamat Hari Lahir Nabil..






Tempahan coklat oreo dengan tema Transformers sempena besday Nadine Nabil yang ke 6 tahun.. Gambar diambil sebelum chocs dimasukkan ke dalam goodie bags.. Thanx ye mama Abin...

12.4.10

Oreo Choc Gambar Sendiri







Edible image ni nak guna untuk besday Qaseh nanti. Tak sia-sia saya belajar adobe.. Yang bestnye,, boleh edit gambar sendiri. Lepas edit, barulah di print untuk dijadikan edible image.. Jika ada yang berminat nak letak gambar sendiri kat oreo choc boleh la order ye.. minimum order untuk oreo choc photo sendiri ialah 24 pcs..

*Email gambar anda saiz 500 pixel x 500 pixel.
*Save image dalam bentuk JPEG











LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...