Showing posts with label Alphabet Chocolate. Show all posts
Showing posts with label Alphabet Chocolate. Show all posts

11.9.14

Coklat Homemade Shah Alam

Coklat dengan mesej yang tersendiri..ditujukan khas untuk suami, anak-anak tersayang, best friend, kekasih hati..macam-macam bentuk dan size ada..filling almond, raisin, peanut butter & nutella. penghantaran area Seksyen 7, Shah alam.
Terima kasih semua..

Berminat untuk menempah coklat? Sesuai untuk semua majlis.

Whatsapp Ana  017 3139044
Call/Sms 011 12367369
Email: bizzana@gmail.com
Fb page: Roxana kek & coklat
Instagram: Roxana Creation

10.6.14

Coklat I Love U !

Coklat 9 pcs ditempah oleh Afikah untuk dihadiahkan kepada seseorang yang istimewa.. Alhamdulillah selesai penghantaran ke Kajang.

Milk chocolates with nutella fillings.
Message: I Love U.
Theme: Red,Purple,Green

Terima kasih Afikah kerana membuat tempahan coklat dengan kami..semoga si penerima happy menikmati coklat tersebut..

6.9.13

Coklat Untuk Guru

Ordernya dah lama..tapi baru nak upload..sorry yekk.. terlupa sudah..kekadang busy menghapdet page di fb, sampai lupa nak post disini..
Anyway, ini order dari Lin sempena hari guru tempoh hari..thanx ye lin..

Jom singgah jap fb Roxana Kek & Coklat.. mana tau ada yang anda perlukan di situ..

6.6.12

400 pcs of Assorted Coklat..




Colourful Praline Chocs with raisin, almond and strawberry fillings.. Packed in a sushi box. Thanx Hanee from Dengkil..

12.2.12

Hantaran Tema Ungu



Coklat Pralin 35 pcs with book style box.. Tema ungu yang mempesonakan.. Terima kasih ye Aswad & Wahida..

12.1.12

Coklat untuk Pengantin..




Assorted coklat untuk wedding di Sri Muda. Thank u and Selamat Pengantin Baru to Fuza & pasangannya..

20.9.11

Coklat Hantaran Pertunangan

Coklat Pralin 35 pcs with Bookstyle box


Puasa sudah, raya pun sudah.. Rasanya sekarang musim orang kahwin & bertunang pulak..Hujung tahun la katakan.. Coklat kali ni adalah untuk hantaran pertunangan anak buah Kak Leha.. Since kak Leha menyerahkan kepada saya untuk mendeco, so saya buat colourful shocking chocs khas untuk anak buahnya. Terima kasih dari QasehChoc..Selamat Bertunang ye..

17.12.10

SeLamaT BerTunaNg AeiN..









Coklat Huruf 35 pcs dengan tema hitam putih & purple putih ni ditempah oleh Aein dari Klang untuk majlis pertunangannya.. Selamat bertunang akak ucapkan kepada Aein & pasangannya Nizam. Terima kasih kerana sudi order coklat dari QasehChoc..



29.11.10

Coklat 35 Cavities



Coklat ni ditempah oleh my friend cum my very loyal customer iaitu Pn Nai dari Kota Kemuning on behalf of her colleague.. Dah selamat pun sampai ke Pahang. Thanx ye Nai coz sudi melayan coklatku dan belanja ari tuh.. Lain kali order pun keep the change gak erkk...huhu..



10.11.10

Hantaran Nikah Hitam Putih


La ni baru nak upload gambar Alphabet Chocs 35 pcs yang ditempah oleh my frenz Julie. Julie nak colourful chocs pelbagai bentuk.. Rasanya tahun ni banyak benor wedding guna tema hitam & putih.. Agaknya memang dah trend utk tahun 2010.. Apa pun, thanx ye cikgu Julie sebab sudi jadi my loyal customer.. Nanti order lagi ehh..

1.11.10

Alphabet Chocs Tema Pink


Alphabet Chocs 35 pcs yang ditempah oleh Isma. Nak mix colour pink & purple. Terima kasih kerana sudi menempah coklat dari Qasehchoc..

28.9.10

Hantaran Tema Hitam Putih



Ini tempahan dari Ija untuk majlis pertunangannya. Coklat 35 pcs pelbagai perisa. Agak ralat sebab tak dapat carikan kotak bookstyle kaler putih untuk coklat ni. Apa pun diharap Ija happy dengan coklat ni.. Selamat menempuh alam pertunangan ye Ija.. Terima kasih kerana menempah coklat dari QasehChoc.

21.7.10

Hantaran Tema Merah

Tempahan paling mudah yang saya terima.. Hanya dengan beberapa sms..
Selamat Pengantin Baru dan semoga berbahagia untuk Zarina dan pasangannya.. Terima kasih ye kerana sudi order coklat dari QasehChoc..





24.6.10

Hantaran Tema Gold





Coklat 35 pcs dah selamat di pos ke Kelantan. Beronak-berliku jalan yang ditempuhi.. Akhirnya sampai juga ke tangan pengantin baru.. Terima kasih ye dan semoga kalian berdua bahagia bersama hingga ke akhirnya.. Amin..


20.5.10

Cerita Pasal Coklat..

Salam N Hi..

Dah lama juga saya tak update blog.. Ada beberapa order lagi yang saya belum kuarkan gambarnya.. Kekadang males jugak nak menghapdet ni..

Cuma coklat yang ni saya agak teruja skit membuatnya sebab ianya diorder oleh seorang kawan sekolah juga sedorm..15 tahun dah tak jumpa..Lama tuuu.. Disebabkan coklat inilah kami berjumpa.. Macam tak caya lak..
Thank you Nai for the order & thanks also for ur support..






Coklat 35 pcs & 9 pcs Untuk Suami Tercinta sempena Hari Lahirnya..


13.5.10

Coklat Untuk GF

Salam Jumaat semua..

Hari ni nak tayang sket gambar coklat 35 pcs yang ditempah oleh seorang jejaka sempena birthday buah hatinya yang jatuh pada hari ini.. Yang ke berapa tak pasti lak saya.


Coklat Pelbagai Perisa



Juga Choc Box Adamaya bersama 3 pcs of praline chocs.. Ermm..bertuahlah si Mila ni yea.. Makan coklat je le korang ari nie..






Choc Box AdaMaya dan Alphabet Chocs yang sedia untuk dihantar kepada tuan yang mengorder.. Thank you so much..


11.4.10

I Love U




I love u
U love Me
We are happy Family..
With a great big hug
And a kiss from me to you
Won't you say you love me too..






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...