Showing posts with label Hantaran Perkahwinan. Show all posts
Showing posts with label Hantaran Perkahwinan. Show all posts

11.9.14

Hantaran Cupcakes Wani ♥ Wan

Cupcake untuk hantaran pertunangan Wani dan Wan.

Kek coklat moist with fondant.
16 pcs
Tema pink & Purple

Alhamdulillah..wani berpuas hati dengan kek tersebut. Terima kasih dari kami dan Selamat Bertunang diucapkan. :)

14.5.14

Coklat Cantik dan Sedap!

Hihi..tengok tajuk kemain lagi..tapi betul tau, bukan saya yang kata..customer yang kata.. :)  saya pulak kata --> Hanya yang terbaik untukmu. Alhamdulillah majlis berjalan lancar. Terima kasih Asiah.

Berminat nak hadiahkan coklat sebegini untuk seseorang? Wassap saya 017 3139044.

12.2.12

Hantaran Tema Ungu



Coklat Pralin 35 pcs with book style box.. Tema ungu yang mempesonakan.. Terima kasih ye Aswad & Wahida..

12.1.12

Coklat untuk Pengantin..




Assorted coklat untuk wedding di Sri Muda. Thank u and Selamat Pengantin Baru to Fuza & pasangannya..

6.12.11

Hantaran Biru Firus & Hitam


Assalammualaikum..Lama tak update blog..Hari ni ada kerajinan skit.. Coklat box size XL dengan tema biru firus dan hitam ni ditempah oleh Ros dari Putra Perdana Puchong untuk majls pertunangan adiknya... Terima kasih ye Ros..

4.10.11

Hantaran Untuk Mira




Hantaran Love Coklat Box dengan tema merah dan silver untuk Nur Izzati Amira sempena majlis pernikahannya di Sungai Tengi. Selamat Pengantin Baru untuk Mira dan pasangannya..

20.9.11

Coklat Hantaran Pertunangan

Coklat Pralin 35 pcs with Bookstyle box


Puasa sudah, raya pun sudah.. Rasanya sekarang musim orang kahwin & bertunang pulak..Hujung tahun la katakan.. Coklat kali ni adalah untuk hantaran pertunangan anak buah Kak Leha.. Since kak Leha menyerahkan kepada saya untuk mendeco, so saya buat colourful shocking chocs khas untuk anak buahnya. Terima kasih dari QasehChoc..Selamat Bertunang ye..

Hantaran Tunang Hitam & Silver





Almond Praline Chocolates with strawberry & blueberry ganache untuk hantaran pertunangan. Thank you Maizura from Seksyen U5. Enjoy the chocs!





Colourful praline chocs untuk makan-makan.. Thanx again..




15.7.11

Hantaran Coklat Box Tema Hijau

 Salam Hari Sabtu..



Terima kasih kepada Nurul Huda yang sudi menempah chocolate box sempena majlis pernikahan di Seksyen 18, Shah Alam. Congrats unuk kalian berdua & semoga bahagia selamanya..

24.5.11

Coklat Hantaran Nikah





Coklat 35 pcs tema pink. Terima kasih Aminah from Banting yang order coklat dari QasehChoc. SeLaMAt PeNGanTIn BaRU untuk Aminah dan Hairul.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...